Οι
Εκδόσεις Παπαζήση σας προσκαλουν στην παρουσίαση του βιβλίου των
ΡΟΪΔΩΣ ΜΗΤΟΥΛΑ και ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΚΑΛΔΗ:
“CITY BRANDING και ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ”
Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2018 και ώρα 18:00, στο κεντρικό αμφιθέατρο Γ.Καραμπατζός του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (Ελ. Βενιζέλου 70 – Καλλιθέα)
Το βιβλίο θα παρουσιάσουν:
ΙΩΣΗΦ ΣΤΕΦΑΝΟΥ
Ομότιμος Καθηγητής ΕΜΠ, Πρόεδρος του Ινστιτούτου Βιώσιμης Ανάπτυξης, Πολιτισμού και Παράδοσης (Syros Institute)
ΚΩΣΤΑΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδος
από τις Εκδόσεις Παπαζήση ο Δημήτρης Δάβος
Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Δημοσιογράφος Νίκος Βατόπουλος
Λίγα λόγια το βιβλίο:
Κυρίαρχο αντικείμενο του City Branding είναι η ανάδειξη και αξιοποίηση των ιδιαίτερων στοιχείων του τοπικού πολιτισμικού αποθέματος μιας πόλης και τα πολλαπλά οφέλη που μπορούν να προκύψουν από αυτό, καθώς δύναται να ενδυναμωθεί ο πολιτιστικός τουρισμός και κατ’ επέκταση η βιώσιμη ανάπτυξη.
Παράλληλα, ως βασικό διαχειριστικό εργαλείο για την ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού αναδεικνύονται σήμερα οι Πολιτιστικές Διαδρομές. Πρόκειται για δομημένες περιηγήσεις γύρω από έναν κεντρικό θεματικό άξονα, με στόχο την ανάδειξη των σχετικών ιστορικών και φυσικών, άυλων και υλικών μνημείων μιας πόλης ή μιας ευρύτερης περιοχής.
Στο βιβλίο προτείνεται η εφαρμογή πολιτιστικών διαδρομών αφού γίνει σαφές από τους ερευνητές ότι ο τόπος πληροί συγκεκριμένες προϋποθέσεις ώστε να κατηγοριοποιηθούν τα αγαθά της πολιτιστικής κληρονομιάς. Αφού εντοπιστούν τα κοινά τους ενοποιητικά στοιχεία, τοποθετούνται σε ένα πλαίσιο και προτείνεται η πολιτιστική διαδρομή. Στόχος είναι οι προτεινόμενες πόλεις και οι ευρύτερες περιοχές τους, μέσω του εργαλείου του City Branding να διαμορφώσουν τη δική τους ταυτότητα και την αναγνωρίσιμη επωνυμία (brand name), ώστε οι επισκέπτες και η κοινή γνώμη, να συνδέσουν την πόλη με την πολιτιστική της κληρονομιά και να αναπτυχθεί η αναγνωρίσιμη επωνυμία της με έμφαση στον πολιτισμό.
Το βιβλίο απευθύνεται σε ερευνητές σχετικούς με τα θέματα της Βιώσιμης Ανάπτυξης, της Τοπικής και Περιφερειακής Ανάπτυξης, του Φυσικού και Αστικού Περιβάλλοντος, του Πολιτισμού και της Τουριστικής Ανάπτυξης. Παράλληλα, είναι ιδιαίτερα χρήσιμο και σε επαγγελματίες και διαχειριστές των παραπάνω σχετικών θεμάτων, οι οποίοι οργανώνουν και εφαρμόζουν Στρατηγικά Προγράμματα Βιώσιμης Πολιτιστικής και Τουριστικής Ανάπτυξης των τόπων. Τέλος, αποτελεί μία σύγχρονη πηγή ενημέρωσης για κάθε πολίτη, καθώς το branding των τόπων, ο πολιτισμός και ο τουρισμός καθορίζουν πλέον την καθημερινότητα και την ποιότητα ζωής πολλών πολιτών.
www.papazissi.gr/product/city-branding-kai-biwsimi-anaptiksi