Ενδεικτικά Θέματα:
– Ο πελάτης: η σύγχρονη αντίληψη περί πελάτη
– Προσέλκυση πελατών
– Επικοινωνία: παθητική & ενεργητική
– Διαπολιτισμική προσέγγιση/ επικοινωνία με άλλες κουλτούρες
– Τρόποι προώθησης και εκμετάλλευσης των εργαλείων του διαδικτύου
– Διαφοροποίηση/συγκριτικά πλεονεκτήματα
– Αισθητική χώρων
– Προτάσεις, ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων
– Που εστιάζουμε, τι αποφεύγουμε, συνήθεις πρακτικές
– Κάποιες μικρές συμβουλές … για να γίνουν οι εκθέσεις ένα αποτελεσματικό εργαλείο marketing, από το Α έως το Ω
Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας στο 22810 82346 (εσωτερικό 104 και 105).
Πηγή: Επιμελητήριο Κυκλάδων