Με την παρουσίαση του επιχειρησιακού της σχεδίου και τη διοργάνωση σεμιναρίου ξεκινά η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου το 2017
Με δύο σημαντικές πρωτοβουλίες ξεκινά τις δράσεις της για το 2017 η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου. Για πρώτη φορά η Ένωση προχωρά σε τριετή σχεδιασμό, έχοντας αναθέσει την εκπόνηση ενός ολοκληρωμένου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) στον Δρ. Δημήτρη Κούτουλα, ειδικό σύμβουλο σε θέματα τουριστικού μάρκετινγκ και πανεπιστημιακό.
Η παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου θα γίνει από τον κ. Κούτουλα σε ειδική εκδήλωση της Ένωσης το Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2017, και ώρα 18:00, στο Ξενοδοχείο Διογένης, προκειμένου οι άμεσα ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες και επιχειρηματίες της Σύρου να ενημερωθούν αλλά και να τοποθετηθούν για τις επερχόμενες δράσεις της Ένωσης.
Το επιχειρησιακό σχέδιο θα περιλαμβάνει αναλυτικό πρόγραμμα δράσης για την προσεχή τριετία με στόχο αφενός την ουσιαστική στήριξη των μελών της Ένωσης μέσω της προβολής της Σύρου και αφετέρου την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των περιορισμένων της πόρων. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στη συνεργασία της Ένωσης με τους κύριους θεσμικούς φορείς (Δήμος, Περιφέρεια, Επιμελητήριο) με σκοπό τις κοινές δράσεις προς όφελος των τουριστικών επαγγελματιών της Σύρου.
Την επόμενη ημέρα, την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017, η Ένωση Τουριστικών Καταλυμάτων Σύρου αξιοποιώντας την παρουσία του κ. Κούτουλα στη Σύρο θα πραγματοποιήσει ένα υψηλού επιπέδου σεμινάριο με τίτλο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ – Στρατηγικός σχεδιασμός και χρήση του διαδικτύου για την αύξηση των πωλήσεων». Στο σεμινάριο θα παρουσιαστούν τεχνικές μάρκετινγκ που έχουν εφαρμογή όχι μόνο στο χώρο των ξενοδοχείων αλλά και των τουριστικών καταλυμάτων άλλης μορφής.
Το σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Ξενοδοχείο Διογένης και ώρα 09:00-15:00. Η συμμετοχή στο σεμινάριο είναι δωρεάν. Όσοι επιθυμούν να το παρακολουθήσουν παρακαλούνται να κάνουν εγγραφή στέλνοντας ονοματεπώνυμο, επαγγελματική ιδιότητα, ηλεκτρονική διεύθυνση και τηλέφωνο επικοινωνίας στο email
visitsyros@gmail.com.
Στο πλαίσιο του σεμιναρίου θα αναλυθεί η χρήση των πλέον αποτελεσματικών τεχνικών του online marketing, αλλά προπάντων θα τονιστεί η αξία ενός ολοκληρωμένου σχεδιασμού μάρκετινγκ μέσω της ενδεδειγμένης στρατηγικής και του κατάλληλου marketing mix, με το οποίο ένα ξενοδοχείο θα επιτύχει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακόμη και με περιορισμένο κονδύλι προβολής.
Η παρουσίαση του σεμιναρίου θα γίνει με άκρως πρακτικό τρόπο περιλαμβάνοντας πολλές δεκάδες παραδείγματα και βέλτιστες πρακτικές τόσο από ελληνικά ξενοδοχεία όσο και από επιχειρήσεις του εξωτερικού. Όσοι από τους συμμετέχοντες ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα καλυφθεί η εξής θεματολογία:
- Η χρησιμότητα του μάρκετινγκ για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τουριστικά καταλύματα άλλης μορφής
- Κατανοώντας την αγορά του ξενοδοχείου
- Θέματα στρατηγικού σχεδιασμού και Marketing Mix
- Branding ξενοδοχείων
- Αναπτύσσοντας την εμπορική πολιτική του ξενοδοχείου με έμφαση στο upselling και το cross-selling στα επιμέρους τμήματα (Room Division, F&B, Spa)
- Αναπτύσσοντας μια δυναμική διαδικτυακή παρουσία του ξενοδοχείου μέσω παραγωγής content υψηλής ποιότητας, ανάπτυξης μιας αποτελεσματικής ιστοσελίδας, ενέργειες SEO – SEM, διαδικτυακές κρατήσεις, Social Media κοκ
- Τεχνικές δημοσίων σχέσεων και δημοσιότητας
- Οργανώνοντας και στελεχώνοντας το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων του ξενοδοχείου
Το σεμινάριο «Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ» απευθύνεται πρωτίστως: