- Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
- Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
- Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες στην διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
- Φοιτητές/τριες (Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής).
- Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση
- Παρουσιάσεις διδασκαλιών με αξιοποίηση των ΤΠΕ που πραγματοποιήθηκαν από εκπαιδευτικούς σε σχολικά εργαστήρια ή/και στις τυπικές αίθουσες διδασκαλίας.
- Αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδασκαλία μαθημάτων στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
- Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
- Υπηρεσίες υποστήριξης σχολείων και εκπαιδευτικών. Τεχνική Υποστήριξη. Υποστήριξη παιδαγωγικού έργου.
- Εξ αποστάσεως εκπαίδευση – Τηλεκπαίδευση.
- Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
- Αξιολόγηση Εκπαιδευτικού Λογισμικού.
- Ανάπτυξη και Αξιοποίηση ΕΛ/ΛΑΚ.
- Θέματα Εκπαιδευτικής Πολιτικής στις ΤΠΕ.
- Διαδραστικοί πίνακες.
- Η πλατφόρμα του «Ψηφιακού σχολείου».
- Αξιοποίηση των μαθησιακών αντικειμένων του «Φωτόδεντρου».
- Εκπαιδευτική χρήση του Διαδικτύου.
- Σχεδίαση/υλοποίηση δικτυακών τόπων με περιεχόμενο σχετικό με την εκπαίδευση.
- Θέματα ασφάλειας για τo σχολικό δίκτυο/διαδίκτυο.
- Σχεδίαση της δομής και του περιεχομένου «σχολικών ιστοσελίδων ».
- Παρουσιάσεις εργασιών με χρήση Διαδικτύου στα σχολεία.
- Χρήση του Διαδικτύου στην επιμόρφωση και εκπαίδευση εξ αποστάσεως.
- Διαδίκτυο και συνεργατική μάθηση. Συνεργασία σχολείων, μαθητών για την εκπόνηση εργασιών με τη χρήση του Διαδικτύου.
- Υπηρεσίες Κοινωνικής Δικτύωσης (Web 2.0).
- Ιστολόγια (Blogs), Wikis, Κοινότητες Μάθησης, CMS, LMS.
- Παρουσίαση εφαρμογών Web 2.0 στα εργαστήρια, με δραστηριότητες και φύλλα εργασίας.
- Θεωρητική στήριξη και μεθοδολογία για την ένταξη των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη.
- Δράσεις eTwinning
- Ελληνική Ένωση για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση e-Δίκτυο-ΤΠΕ-Ε (www.e-diktyo.eu)
- Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών για τις Φυσικές Επιστήμες «Μιχάλης Δερτούζος» (www.ekped.gr)
- Πανεπιστήμιο Αιγαίου (Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Σύρος (www.syros.aegean.gr)
- Σύλλογος Επιμορφωτών για την αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση (ΣΕΠ – ΤΠΕ@Ε http://sep-tpe.gr)
- Πνευματικό Κέντρο Δήμου Ερμούπολης.
- Εργαστήρια Πληροφορικής Σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
- Αίθουσα πολλαπλών χρήσεων «Κωνσταντίνος Τουλούπης».
- 1 Οκτωβρίου 2014 1η ανακοίνωση διοργάνωσης του Συνεδρίου
- 1 Μαρτίου 2015 Υποβολή πλήρων κειμένων για όλες τις κατηγορίες εργασιών
- 31 Μαρτίου 2015 Ενημέρωση αποδοχής
- 19 Απριλίου 2015 Υποβολή τελικών κειμένων για τα πρακτικά του Συνεδρίου
- 31 Μαΐου 2015 Ανακοίνωση προγράμματος Συνεδρίου
- 26 – 28 Ιουνίου 2015 Διεξαγωγή Συνεδρίου
- Πλήρεις Εισηγήσεις: 6-10 σελίδες.
- Σύντομες Εισηγήσεις: 4-6 σελίδες.
- Συνεδρίες Στρογγυλής Τράπεζας (Panels): 3-4 σελίδες.
- Εργαστηριακές παρουσιάσεις (tutorials & workshops): 3-4 σελίδες.
- Επιλεγμένες από την επιστημονική επιτροπή εισηγήσεις από αυτές που θα παρουσιαστούν στο Συνέδριο θα δημοσιευτούν στο ηλεκτρονικό περιοδικό «Μάθηση με Τεχνολογίες», με ISSN 1792 – 1813, ( http://mag.e-diktyo.eu) που θα εκδώσει το e-Δίκτυο (http://www.e-diktyo.eu) σε συνεργασία με την Πανελλήνια Ένωση εκπαιδευτικών «Μιχάλης Δερτούζος» (http://www.ekped.gr).
- Λεπτομέρειες για τη διαδικασία υποβολής και παρουσίασης εργασιών, συμμετοχής και κόστους εγγραφής στο Συνέδριο θα ανακοινωθούν σύντομα στον ιστότοπο του Συνεδρίου.
- Οι συγγραφείς καλούνται να τηρήσουν με ακρίβεια το υπόδειγμα μορφοποίησης εργασιών του Συνεδρίου. Όλες οι εργασίες θα υποβληθούν σε διαδικασία ανώνυμης κρίσης (peer reviewing). Προκειμένου να γίνει δεκτή μια εργασία για παρουσίαση στο Συνέδριο θα πρέπει να έχει θετική αξιολόγηση από 2 τουλάχιστον μέλη της επιτροπής κριτών . Στην περίπτωση ασυμφωνίας μεταξύ των δύο κριτών η εργασία προωθείται σε τρίτο κριτή. Η συμμόρφωση προς τις οδηγίες συγγραφής των κειμένων (μορφοποίηση σύμφωνα με το υπόδειγμα) αποτελεί απαραίτητο παράγοντα για την αποδοχή των εργασιών. Τα σχόλια των κριτών θα κοινοποιηθούν ανώνυμα στους συγγραφείς. Η κρίση μπορεί να οδηγήσει: α) στην αποδοχή της εισήγησης, β) στη μη αποδοχή της εισήγησης και γ) στην αποδοχή της εισήγησης με την προϋπόθεση να γίνουν οι προτεινόμενες διορθώσεις. Η υλοποίηση αυτών των διορθώσεων είναι υποχρεωτική για την αποδοχή της τελικής (camera ready) έκδοσης της εισήγησης.
- Τα όρια σελίδων κάθε εργασίας περιλαμβάνουν το πλήρες κείμενο με τα στοιχεία των συγγραφέων, την περίληψη, τους πίνακες, τα σχήματα, τις αναφορές κ.λπ.
- Κάθε σύνεδρος μπορεί να είναι συγγραφέας σε τρεις το πολύ εργασίες.
- Σε κάθε εργασία που θα δημοσιευτεί στα Πρακτικά του Συνεδρίου θα πρέπει να αντιστοιχεί μια τουλάχιστον εγγραφή πριν τις 25 Μαρτίου 2015.